Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
2. Podać nr zamówienia oraz opisać problem i określić swoje oczekiwania tj. ponowna wysyłka np. uszkodzonego produktu, zwrot pieniędzy, zniżka na kolejne zamówienie.
3.Przesyłki nie dostarczone na następny dzień z winy przewoźnika wysyłamy ponownie. Nie uwzględniamy reklamacji i zwrotów jeśli nie zostały dostarczone ze względu na nieobecność klienta. Nie gwarantujemy, że kurer zadzwoni, ale podamy numer do kureria na życzenie klienta.
4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 24h. dopwiedź uzyskają Państwo emailem na adres wskazany w zamówieniu czy też zapytaniu reklamacyjnym.
5. La Fileja dąży do pełnej satysfakcji klienta także bardzo cenimy sobie wszelkie uwagi a problemy rozwiązujemy tak aby Państwo mogli zawsze zachwycać się naszymi produktami, bez urazu.
Serdecznie zapraszamy na spokojne zakupy w naszym sklepie internetowym :)
Newsletter
Miesięczny newsletter ze specjalną promocją dla subskrybentów.
Propozycja wiosenna i wielkanocna. We Włoszech kiełbasa surowa ma inny smak, ale naszej białej nic nie brakuje :). Do tego genialne Pappardelle z czosnkiem niedźwiedzim i mamy pyszne połączenie różnych tradycji.