Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Program Lojalnościowy

Zbieraj punkty za zakupy i zyskaj 50 złotych na kolejne zakupy w sklepie internetowym La Fileja. Więcej

Zwroty i reklamacje

W przypadku zwrotu lub reklamacji należy postępować następująco:

1. Wysłać email na adres lafileja@lafileja.pl

2. Podać nr zamówienia oraz opisać problem i określić swoje oczekiwania  tj. ponowna wysyłka np. uszkodzonego produktu, zwrot pieniędzy, zniżka na kolejne zamówienie.

3.Przesyłki  nie dostarczone na następny dzień z winy przewoźnika wysyłamy ponownie. Nie uwzględniamy reklamacji i zwrotów jeśli nie zostały dostarczone ze względu na nieobecność klienta. Nie gwarantujemy, że kurer zadzwoni, ale podamy numer do kureria na życzenie klienta.

4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 24h. dopwiedź uzyskają Państwo emailem na adres wskazany w zamówieniu czy też zapytaniu reklamacyjnym.

5. La Fileja dąży do pełnej satysfakcji klienta także bardzo cenimy sobie wszelkie uwagi a problemy rozwiązujemy tak aby Państwo mogli zawsze zachwycać się naszymi produktami, bez urazu.

Serdecznie zapraszamy na spokojne zakupy w naszym sklepie internetowym :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl